Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Lees hieronder ons terugbetaal- en retourbeleid

Ons restitutie- en retourbeleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat zijn als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Om je retourzending af te ronden, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke terugbetalingen worden verleend:

  • Boek met duidelijke gebruikssporen;
  • Elk item dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout;
  • Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd.

Terugbetalingen

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als het artikel is goedgekeurd, wordt je terugbetaling verwerkt en wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch het bedrag teruggestort op je bankrekening.

Te late of ontbrekende terugbetalingen

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst nogmaals je bankrekening, of neem contact op met je bank. Het kan even duren voordat je terugbetaling is bijgeschreven.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via [email protected].

Verkoop artikelen

Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Uitverkoopartikelen kunnen niet worden geretourneerd.

Uitwisselingen

We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op [email protected].

Verzending

Om je product te retourneren, stuur je een mail te sturen naar: [email protected] Wij zullen dan contact met je opnemen voor het retouradres.

Je bent verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van je artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als je een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op de terugbetaling.

Als je een duurder artikelen retourneert, kun je overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. Wij kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Hulp nodig?

Neem contact met ons op via [email protected] voor vragen over terugbetalingen en retourzendingen.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

We spammen niet! Lees ons privacybeleid voor meer info.